APEC Yrityspalvelut

Ulkoistettu asiakaspalvelu

Vastaamme puolestanne

Palveluiden siirtyessä kasvavalla vauhdilla verkkoon, on henkilökohtaisen asiakaspalvelun tärkeys säilynyt. Puhelimitse tapahtuva asiakaspalvelu on useimmiten ainoa mahdollisuus asiakkaan henkilökohtaiseen palveluun. Puhelinpalvelu onkin monen yrityksen tärkein kanava asiakkaiden suuntaan. Puhelimitse palveltavien asiakkaiden volyymit voivat vaihdella suuresti ja se asettaa uudenlaisen haasteen yrityksille palvelun järjestämiseen tehokkaasti. Ulkoistamalla call center-palvelut alan ammattilaisille voidaan varmistaa palvelun laatu ja tehokkuus määrävaihteluista riippumatta.

  • Asiakaspalvelu
  • Reklamaatioiden käsittely
  • Vaihdepalvelut
  • Tilaus- ja ajanvarauspalvelut
  • Ylivuotopalvelut ja kiireaikojen tuuraus
  • Viestien vastaanotto ja välitys
  • Chat asiakaspalvelu

Ulkoistetun asiakaspalvelun edut:

  • Varma tavoitettavuus sovittuina aikoina
  • Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu
  • Tehokas asioiden käsittely ja nopea vastausaika
  • Aina ammattitaitoinen henkilökunta vastaamassa puhelimeen
  • Lisämyynti ja jälkimarkkinointi